Deze week:
5268.jpg
Stedenkorting.nl
Zoeken

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat je vraag er niet bij, stuur dan gerust een e-mail via de contactpagina. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.



Wat is WeekOpWeek?

Weekopweek.nl is één van de meest vooruitstrevende internetshops van Nederland. WeekOpWeek heeft iedere week minimaal één nieuw product tegen een zeer scherpe prijs. Wij bieden dit product precies één week aan of zolang de voorraad strekt. Na deze week of nadat dit product is uitverkocht bieden we weer een nieuw product aan waar je ondersteboven van zult zijn. Week op week op week op week.


Waarom kan ik geen product meer bestellen?

Als een product is uitverkocht is het ook echt uitverkocht. Het is dan niet meer mogelijk om een nabestelling te doen. Zorg dus dat je er op tijd bij bent.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
 
Ja, we willen onze prijzen zo helder mogelijk houden zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Op de factuur wordt de BTW wel vermeld voor eventuele belastingvoordelen.
 
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij weekopweek.nl?
 
Je kunt de bestelde artikelen betalen via uw eigen vertrouwde bank betalen met iDeal of je kunt kiezen om het bedrag vooraf over te schrijven. Let wel op dat het bedrag uiterlijk op de maandag nadat de actie is afgelopen is bijgeschreven.  Elektronische betalingen vinden via een beveiligde verbinding plaats. Klik hier voor een uitleg over iDeal en ontdek hoe makkelijk dit werkt.

Is het mogelijk om vanuit België te bestellen?

Ja, in het bestelproces vind je de optie om het land aan te geven waar je het product wilt ontvangen.

Wat houdt het keurmerk Qshops in?

Als onafhankelijke organisatie certificeert Qshops internetwinkels, waarbij aan voorwaarden en gedragsregels moet worden voldaan.
Voor jou betekent dit dat je bij WeekOpWeek prettig en veilig aankopen kunt doen. Klik op de link voor meer info over Qshops www.qshops.org  

Waarvoor gebruikt WeekOpWeek mijn gegevens? 

De gegevens worden alleen gebruikt voor het bevestigen en versturen van jouw bestelling en worden door ons nooit aan derden verstrekt. 
Als je aangemeld bent voor onze nieuwsbrief ontvang je elke week een bericht met het nieuwe product, en soms een herrinnering op de laatste dag van de aanbieding.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
 
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 5 werkdagen nadat de weekaanbieding geëindigd is te bezorgen. In 99% van de gevallen lukt dit. Het kan in sommige gevallen echter gebeuren dat het iets langer duurt. Op het moment van verzenden sturen wij een bevestiging per e-mail. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
 
De verzendkosten van het aangeboden product zullen duidelijk vermeld worden op weekopweek.nl, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.
 
Kan ik de bestelling ophalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. De koerier biedt het pakket twee tot drie keer aan. Mocht je niet thuis zijn geweest volg dan de instructies van de koerier. Deze geeft aan wanneer het product nogmaals wordt aangeboden of waar je de bestelling kunt ophalen.
 
Mijn bestelling is beschadigd bezorgd, wat moet ik doen?
 
Indien de verpakking beschadigd bij je aankomt, dan dien je dit voor het tekenen van ontvangst te melden aan de koerier die de bestelling bij jou komt aanleveren. Deze zal hier een melding van maken binnen het systeem van de distributeur. Stel ons via klantenservice@weekopweek.nl  op de hoogte zodat we je indien nodig kunnen helpen.
 
Heb ik garantie op mijn bestelling?

Wij verkopen alleen hoogwaardige producten, waar minimaal één jaar garantie op zit.
Bij de bestelling krijg je altijd een garantiedocument met alle benodigde instructies van de fabrikant. De garantietermijn kan verschillen afhankelijk van het product. Indien een besteld product binnen de garantietermijn defect is en onder de garantievoorwaarden valt neem dan altijd even contact op met onze klantenservice voor dat je het product retourneert . 

Wie betaalt de verzendkosten indien mijn bestelling gerepareerd moet worden?
 
De eigenaar van het product betaalt de verzending van het defecte product naar het reparatiecentrum. Valt het product binnen de garantie, dan komt de retourzending voor rekening van WeekOpWeek. Indien het defect niet onder de garantie valt, volgt de retourzending onder rembours.